1. 7. 2014

Speciál GIVEAWAY + Poděkování za 1000 Odběratelů na YOUTUBE

Protože je to pro mě Vážně velká událost dosáhnou 1000 odběratelů na YOUTUBE, tak jsem to nemohla nechat jen tak :)
Jako poděkování, alespoň dvěma mým pozorovatelům umožním získat cenu (snažila jsem se vytvořit takové ceny, abych Vás neošidila a měli jste o co pořádného soutěžit, tak snad budete spokojení)
Bohužel, nemůžu odměnit všechny a tak to prosím neberte tak, že Vás všechny nemiluju :p
Přeji každému z Vás hodně štěstí a doufám, že se Vám zúčastní dostatek :)


Mockrát všem děkuji a ještě jednou, tady jsou podmínky :
1. Přihlásit se k odběru na mém YOUTUBE kanálu www.youtube.com/user/emmyyev
2.napiš email na emailovou adresu EVZUU@EMAIL.CZ a do mailu napiš 
    a/ Jméno jak mě na youtube odebíráš
    b/ Proč jste se rozhodli mě sledovat a jak na Vás působím a jaká má videa máte nejraději.


Hodně štěstí! /probíhá do 31.7.2014/



Tak Hurá soutěžit! Jak se Vám ceny líbí? 


1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu