7. 3. 2014

Nové Věcné Radosti (a něco o nich)

Vítám Vás u Článku, který informuje o věcech, které jsem si od začátku roku pořídila a udělaly mi velkou radost.
Není to klasické video, které tvořím, ale fotočlánek a není za jeden jediný měsíc.
Bohužel na videa, která jsem tvořila mám problém si nalézt čas a navíc každá věc na jiném místě (doma, na intru nebo u přítele), takže by to bylo těžké.
No ale přísahám, že videa opět začnu natáčet.
Tak a jdeme na to.

Jako první bych se pochlubila s tímto úlovkem z Deichmana, který jsem pořídila s mým přítelem.¨
Tyto úžasné botičky stály 500 korun a taška byla zlevněná z 500 na 250 korun a protože jsme brali dvě věci, tak jsme dostali další 50% slevu na levnější produkt. :)

Hodně dlouho jsem sháněla Nějaké pěkné plavky.
Sami dobře víte, že miluji galaxy a tak tyhle plavky byly jako dar z nebe :D
Objevila jsem je v Tally Weijl, kde byla akce, že když koupíte vršek za 175korun, tak druhý dostanete zdarma a spodek jsem musela dokoupit.

K Vánocům jsem si přála nějaký kosmetický kufr, který bych mohla využívat, když jedu do školy a potřebuji si vzít věci a zároveň budu potřebovat si vzít kosmetiku, třeba na focení nebo soutěže.
Nakonec jsem dostala penízky a kufr jsem si objednala na eshopu (bohužel si nepamatuji ze kterého) za necelé dva tisíce.
Kufr je Úplně parádní, ale první týden jsem měla hned problém ten, že se mi utrhlo ucho, když sem kufr zvedla. Stalo se to z toho důvodu, že celý kufr mělo držet ucho, které bylo připevněné pouze šroubky, bez nějakých podložek aby to lépe udrželo. No ovšem, ale mám šikovného tatínka a ten mi kufřík opravil a přidělal mi tam podložky, aby něco vydržel. 
Nakonec kufřík dobře slouží a je super, že má kolečka, která vypadají trvanlivě i když trošičku chrčí, protože nejsou odpružená.


Předposlední ''věcička'' jsou tyhle krásné a dokonalé leginy, které jsem dostala na valentýna od Mého muže :) Je na nich Má oblíbená herečka Helena Bonham Carter a je to i z díla mého oblíbeného tvůrce Tima Burtona.

Poslední jsou další kouzelné leginy, které mi sice objednával přítel (nevím kde), ale platila jsem si je sama a to leginy s Mrtvou Nevěstou.

Hned co jsem leginy viděla (at tyhle, tak ty s Alenkou v říši divů), tak jsem se do nich hned zamilovala.


Tak jak se Vám článek libil? Co říkáte na mé nové miláčky?

5 komentářů:

  1. Tak ty boty a kabelka je úžasnáá :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Úlovek z Deichmannu je naprosto luxusní a ty legíny ti závidím asi ze všeho nejvíc! jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty legíny jsou nádherné ;) Jinak lodičky závidím, i když jak se znám, těmi hroty bych si ledatak ublížíla :D A plavkami jsi mi připomněla, že bych se taky měla po nějakých podívat ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné veci, tie plavky by som brala okamžite :)

    OdpovědětVymazat
  5. Když máš ráda toho Tima Burtona, tak jsem teď náhodou narazila na to, že mu budeme za 2 týdny začínat výstava v Praze.. :) http://www.praguewelcome.cz/srv/www/cs/eventCalendar/detail.x?eventId=677836

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu