18. 9. 2013

Kulma na Řasy = Touch Beauty


K narozeninám jsem od přítele dostala tuhle kulmu na řasy, ze které jsem naprosto nadšená.
Nikdy jsem s žádnou kulmou zkušenosti neměla a tak je to pro mě něco nového.
Má kulma je od značky TOUCH BEAUTY
Samozřejmě jsem měla klasické kleštičky na řasy, ale u nich jsem věčně ztrácela tu gumu a tak sem je pak nemohla ani používat.
U téhle kulmy se mi líbí, že tam žádný guma vypadávat nemůže a tak s tím nejsou starosti.
Kulmu pohání dvě malé baterky AAA.


Víte co na téhle kulmě vážně zbožňuju? :D to, že když se zapne a nahřívá se, tak to poznáte tak, že růžový proužek začne bělat a tak poznáte, že je kulma dostatečně nahřátá. Nebojte se nepálí.
Něco jsem si o kulmách na řasy četla a údajně by neměla tak moc ničit řasy jako klasické kleštičky, kvůli tomu, že díky tomu teplu, nemusíte kulmu tak mos tisknout a tak se vám ty řasy moc nelámou.


Na ukázku tady máte jak řasy vypadají pomocí kulmy bez řasenky. Samozřejmě s Řasenkou by to vypadalo zase jinak a tisíckrát líp. No, ale já myslím, že je super. Co vy na to?


Máte zkušenosti s kulmou na řasy? Jak se vám líbí?

8 komentářů:

  1. Fiha, tak o tomto počujem asi prvý krát, ale vyzerá to super! :) Nevieš aká bola približná cena?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vazne skvelá :) Jinak když sem se divala na internetu po zadání kulma na řasy Touch Beauty, tak se vsude objevovala cena kolem 3 dolaru :)

      Vymazat
    2. To nie je vôbec veľa, čakala som viac. Super teda! :)

      Vymazat
  2. Pááááni, to je úžasné! :O Vypadá to, jako kdyby si měla řasenku. A kdyby sis jí dala, tak máš řasy ještě několikrát delší. Určitě to musím také vyzkoušet!

    http://sheisalaady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. tak toto by sa mi hodilo! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu