11. 7. 2013

Fake Piercing

Hodně lidí se mě ptá na můj názor na piercingy a na to jestli si je mají dát pichnout atd.. Muj názor je takový, že pro ti nim nic nemám, ale nemám ráda, když jsou na klucích nebo 12letých holkách, které za chvilku toho budou litovat.. Já to raději vyřeším tímto způsobem a to fake piercingem. Můžete si je objednat všude na internetu.. do obočí.. do nosu.. do rtu a tak různě nebo vyrobit. Tohle, když vás omrzí, tak ho můžete kdykoliv zdělat a naopak zase nasadit. Navíc, když jdete třeba na zábavu a chcete třeba zamachrovat, tak nikdo nebude luštit jestli je to pravé nebo ne.:D ale kdyz ho budete mít ve rtu, tak ho při líbačce moc nedoporučuji.:D

Vezměte si nějakou starou náušnici nebo si kupte prázdný háček v galanterii .

 Teď z háčku zdělejte všechny přívesky a ozdoby, aby byl uplně čistý

 Pak ustřihněte konec kde je poutko na přívesky a trošku si zkrattě i druhý konec, ale ne moc, aby vám pořád dobře držel.

 Takhle by měl nějak vypadat

Po ustřihnutí konců doporučuji nějakým starým pilníkem konce zabrousit/zapilovat, aby jste se náhodou neporanili.

 Teď si podle potřeby upravte haček tak, aby vám dobře pasoval.. no a je hotovo.. Fake Piercing je na světě. Není to nic snadného a kolikrát, když jsem takhle vyšla ven, tak nikdo nic nepoznal. Nic špatného na tom není.


Mě osobně se nejvíce piercingy líbí ve rtu /ale musí se k dané osobě vážně hodit/



Jak se vám tento nápad líbí? máte raději pravé piercingy nebo falešné? nebo je nemáte rádi vůbec?



11 komentářů:

  1. Mívala jsem i piercing i fake a je to neporovnatelné. Fake mi pořád vypadával:/:D Ráda bych zase do nějakého šla,ale mívám s propichováním problémy,takže bohužel. Každopádně tady ty "faky"vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono nic není dokonalé.:) ale mě to drží dobře.:) navíc tady ty kroužky pak jak jsou například na rtu, tak se dají více stisknout, takže nepadají..:)
      A jsem ráda, že se líní.:)

      Vymazat
  2. Ja nosím fake rozťahovák a je to skvelé. Nie vždy mám naňho totiž náladu a to som potom rada, že ho môžem vybrať a moje ucho je normálne. Minulý týždeň som mala promócie a jedno dievča z druhého odboru malo asi 5 piercingov v uchu, jeden v nose a ďalší v obočí... K tomu si predstav tetovanie na ruke a to celé zabalené do plesových šiat.. No proste sa to k sebe absolútne nehodilo. Presne s tebou súhlasím, že človek si to za pár rokov môže rozmyslieť a potom bude ľutovať ten piercing alebo aj to tetovanie. Teda ak si to necháva robiť v príliš nízkom veku.. Mne sa strašne páčia piercingy, ale je pravda že nie každému pristanú. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naprosta pravda.. ja jem přesně takova.. mít v obličdji jizvu nechci.. navíc pak ve stáří hodně pigmentují.. ale je pravda, ze tetování chci.. ale ne na moc výrazných místech.. chci je mít hlavně pro sebe a ne pro ostatní..:) navic to chci s významem aby me me tetovani neprestalo bavit.:)

      Vymazat
  3. Ja mám pierc v obočí už od nejakých 16tich (čiže cca 10rokov)a už som sa s ním zžila, neviem si svoju tvár bez neho predstaviť. A je to asi aj na type človeka, ja mám pocit že aj keď mám vyholenú hlavu, tetovania a pierc, nevyzerá to na mne nijak "punkovo". Nechávam si to kľudne aj k plesovým šatám ;)
    Ale je pravda, že jazva určite ostane, preto je fakt blbosť dať si niečo také porobiť s telom len tak narýchlo a potom je už neskoro...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja sama sem mela pierc a nikdy jsem proti nic nebyla.:) jen sem chtela udelat takove reseni pro lidi, ktery by pierc chteli, ale nemůžou si to dovolit.. a myslím, že je lepsi kdyzsi to nejprve clovek vyzkousi s fake piercem (jak bude vypadat a jestli to bude slušet) nez presne jak si napsala, aby litoval nejakeho urychleneho jednání.:)

      Vymazat
  4. když jsem byla menší a snila jsme po piercu tak jsme nosila takhle snakebity :D nakonec jsme si udělala monroe později anglebity ale ty mě vadili tak mám zas jen moroe a nos mi dělala bordel :/ ale mím snem je porad mít septum :D ale už jsme piercy jinak vzadal spíš to tetování :) a nahodou k šatum je to luxus :) zvlast jeste barevny vlasy kdyz se k tomu zvoli dobře laděný šaty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja osobne mam radeji ta tetovani,..:) me tetovani ani piercingy nevadi.. mam prave strasne moc kamaradu s piercama..ale teda co ja sem videla jednou potetovanou holku v satech, tak to fakt vypadalo hrozne.:D (navic byla takova cela nevkusna, ale to je kazdeho vec) chtelo by to videt nekoho kdo by vypadal dobre.:D takze jinak obrazek si o tom udelat nemuzu.:)

      Vymazat
  5. jestli něco nesnáším, tak fake piercingy nebo roztahováky. Sama mám piercingů několik a miniaturní tunýlky. Uši se mi v pohodě stáhnout zpět z té mé velikosti a pierc? jako třeba budu mít jizvičku, ale s tím se musí počítat, navíc to nebude tak strašné, že to make up neskyryje. Chápu, že ne každý do tohoto chce jít. Fajn, nechceš - nedělej to. Ale nehraj si na něco co nejsi s fake piercingem. Podle mě je to absolutně trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tvuj nazor.:) ja se jen snažím dát typy lidem, co si nemuzou piercingy například dovolit.. ja osobně mám roztáhlé uši a piercingy jsem kdysi taky měla.. ale mela jsem je vazne kratkou dobu, tak ani jizvička nejde vidět. Ale proc by nemohli mit lidi co chcou piercing aspon fake? kazdy ma nejake rodice a znam spousta lidi co jim je pres dvacet, ale kvuli tomu ze jeste ziji s rodici, kvuli studiu, tak nemuzou si nic takoveho dovolit.. navic myslim, ze kolikrat bys ani nepoznala, jestli to ma nekdo fake nebo ne.. tak proc by mel nekdo ze sebe delat neco co neni? copak si clovek neco tim ze ma piercing dokazuje? je to jen o vkusu.. je to soucasti image.. vyjde to na stejno jakobyc si dala retizek.. to je jakobych nemohla nosit retizek ja nevim s obracenym krizkem, jen proto ze nejsem satanista nebo tak neco.:) tohle je zase muj nazor.:)

      Vymazat
  6. tak to zkusím :D sice mi to přišlo vždycky jak pro 12ti letý holky a na normální nošení mi nepřijde vhodný to mít,ale třeba na fotku to nemusí být špatný nápad :)) kdyby někdo tak hodně pierc chtěl, spíš si ho nechá propíchnout než nosit fake, ale jen můj názor:)) takže děkuju za inspiraci :D :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu